Onsdag: Kart over Halden onsdag, Sep 13 2006 

I dag etter skolen har jeg jobbet med kartet i rundt 2 timer. Har tegna ferdig alt vannet (det blå feltet), og det kvite feltet…

THALL

Apple Event onsdag, Sep 13 2006 

Den gidder jeg ikke å skrive noe om engang… Burde vel egentlig gjort det men du vet nok helt sikkert mer enn meg hva som skjedde der, hvis ikke har nok Henrik en oversikt 🙂

Kart over Halden onsdag, Sep 13 2006 

Har helt glemt å skrive i bloggen denne uken jeg, så skriver endel nå…
På mandag lagde jeg ferdig halve det grønne feltet. Det var ganske vanskelig egentlig pga. at jeg har nesten aldri brukt Pen Tool før. Har prøvd det en gang i fjor, bare for å teste men da fikk jeg det ikke til så bare dreit i det!
Så fikk kjørt meg litt når vi begynte på det kartet, men jeg var vel ikke den eneste…

I dag, onsdag, har jeg jobba ca 30-45 minutter med kartet på skolen. Altså i alle friminutt.
Da rakk jeg og tegne ferdig alt det grønne, og jeg begynte såvidt på det blå.

Eirik